Jyske Banks cafékoncept flopper

Bordfodbold, gratis café latte og lækre omgivelser skulle lokke de unge til, men i stedet vender de banken ryggen.

Efter fire år med suveræne førstepladser i analyseinstituttet Zaperas årlige image-måling blandt de 15-30 årige, har de unge nu vendt sig mod det jyske pengeinstitut fra Silkeborg og har givet banken dårligere karakterer end sidste år på næsten alle parametre.

Den dårlige måling kommer på trods af at Jyske Bank sidste år lancerede deres cafékoncept, som netop skulle tiltrække de unge kunder, og som har kostet 400 millioner kroner.

Branding-ekspert Stiig Helgens Binggeli, adm. direktør i Brandhouse mener i følge Børsen, at banken har undervurderet de unge forbrugere.

- Folk vil ikke spille bordfodbold i en bank. Det virker useriøst, siger han.

Sammenlignet med Danske Bank og Nordea, har Jyske Bank dog stadig et noget bedre image blandt sine kunder end de store banker.

Anne Arentoft Kristensen - Kompostdronning

Anne vil bruge naboernes haveaffald til at skabe bæredygtigt landbrug

julelys salling

VIDEO: I al hemmelighed blev Sallings julelys tændt

Mette Frederiksen

Mette F. med corona-opsang: Debat om restriktioner afspejler ikke alvoren i Europa

COVID-19 LIVE
mundbind

Butikskæder: Obligatorisk mundbind går over al forventning

respirator hospital

Pressede hospitaler sender coronapatienter videre

def_thumb,50_percent

- Det er ikke med stor glæde, men vi er nødt til at vise samfundssind