Markedsfører sig ud af krise

Tivoli Friheden fordobler sit reklamebudget i håb om at lokke flere gæster indenfor.

Tivoli Friheden har svært ved at trække besøgende indenfor, og den århusianske forlystelsespark har derfor besluttet at fordoble sit reklamebudget.

Tivoli Frihedens nye direktør, Henrik Ragborg Olesen, har fået foretaget en markedsundersøgelse, der viser, at kun 20 procent af århusianerne benytter parken. Da undersøgelsen samtidig viser, at langt de fleste af tivoligæsterne er godt tilfredse med deres besøg, mener Henrik Ragborg Olesen, at Tivoli Friheden i højere grad skal satse på markedsføring end på nye forlystelser:

- For eksempel er børn meget afgørende for, hvor familieturene går hen Hvis børnene ikke har set nogen tv-spots om Tivoli Friheden, kan de let glemme, at vi eksisterer, siger han til nyhederne i TV 2 / ØSTJYLLAND's MiddagsMagasin.

20201031-132216-L-1920x1277we

Her er de fem nye danske risikoniveauer for coronavirus

Royal Denmark 01

19-årige fra Grenaa åbner online tøjsalg midt i coronatiden

68831D8A-B906-4C15-B772-C7684ACCB70B

Private firmaer tester for corona på 15 minutter

efterårsvejr

Trods skyer og morgentåge får vi en hæderlig afslutning på oktober

Magnus Heunicke

Regeringen klar med nyt corona-varslingssystem

def_thumb,50_percent

Forældre-forkælelse: Her kan mor se teater, mens barnet bliver passet