DSB har fået løst nyt teknisk problem med billetkøb

Efter at der onsdag morgen var problemer med at købe billetter hos DSB, er det nu igen blevet muligt.

Du er onsdag morgen nødsaget til at købe billet ved de billetautomaterne eller i salgsbutikken for at rejse med DSB.
Udgivet / Opdateret
Artiklen er mere end 30 dage gammel

DSB har fået løst de tekniske problemer, der onsdag morgen gjorde det umuligt for rejsende at købe billetter eller kort fra selskabets app og hjemmeside.

Det oplyser DSB's presseafdeling.

Mens problemerne stod på, var det heller ikke muligt for de rejsende at købe pladsbilletter i billetautomaterne og i det betjente salg.

- Vi henviser til automater for køb af billet eller til at benytte rejsekort.

- Lykkes det ikke, kan du stige på toget og herefter kontakte personalet ved førstkommende lejlighed, oplyste DSB i en meddelelse på sin hjemmeside.

Også problemer mandag

DSB opfordrede til, at de rejsende også kunne benytte sig af pendlerkortet, da det ligesom rejsekortet stadig fungerede.

Onsdagens tekniske problemer følger, efter at DSB også tidligere i denne uge havde en periode, hvor kunderne ikke kunne købe billetter hos selskabet.

En it-fejl satte mandag formiddag således en stopper for salget af billetter i DSB's billetautomater, på hjemmesiden og i DSB-appen.

Men efter nogle timer virkede billetsalget igen.

Seneste nyt

Dit digitale aftryk

Vi indsamler information for at huske indstillinger, forbedre sikkerheden og analysere statistik. Vi sporer dig ikke systematisk på vores hjemmeside eller på tværs af andre hjemmesider og apps. Du kan altid ændre dit samtykke. Klik på detaljer, hvis du vil vide mere.

Du kan altid ændre dine præferencer senere.

Her kan du finde en oversigt over hvilke cookies vi potentielt sætter.
Du kan se flere detaljer om vores cookies her