Djurs Sommerland: Vi har brug for spektakulære nyheder

’Sommer i Østjylland’ lagde vejen forbi Djurs Sommerland

Bemærk: Artiklen er mere end 30 dage gammel

Den østjyske sommer har ikke været prangende, men da ’Sommer i Østjylland’, der bliver sendt på TV2 ØSTJYLLAND i forbindelse med nyhedsudsendelsen klokken 19.30, var forbi Djurs Sommerland i går, var der rigtig flot vejr.

Djurs Sommerland har brugt 400 millioner kroner på nye forlystelser siden 2008. Det er nødvendigt, mener direktør Henrik B. Nielsen.

- I vores branche skal der nyheder til, og spektakulære nyheder, hvis man vil trække gæster til, siger han.

Men hvordan ved man, hvilke nye forlystelser, man skal købe?

- Det er lidt sjovt, det er ikke som at gå ind i en købmandsbutik og tage noget fra hylderne. Vi tager rundt til parker i Europa, som vi synes er dem, der gør det bedst. Og hvis en forlystelse er populær i en forlystelsespark, siger Henrik B. Nielsen.

Se hele ’Sommer i Østjylland’-udsendelsen fra Djurs Sommerland i videoen øverst i artiklen. 

Seneste nyt

Dit digitale aftryk

Vi indsamler information for at huske indstillinger, forbedre sikkerheden og analysere statistik. Vi sporer dig ikke systematisk på vores hjemmeside eller på tværs af andre hjemmesider og apps. Du kan altid ændre dit samtykke. Klik på detaljer, hvis du vil vide mere.

Du kan altid ændre dine præferencer senere.

Her kan du finde en oversigt over hvilke cookies vi potentielt sætter.
Du kan se flere detaljer om vores cookies her