Djurs Sommerland: Vi har brug for spektakulære nyheder
’Sommer i Østjylland’ lagde vejen forbi Djurs Sommerland
Den østjyske sommer har ikke været prangende, men da ’Sommer i Østjylland’, der bliver sendt på TV2 ØSTJYLLAND i forbindelse med nyhedsudsendelsen klokken 19.30, var forbi Djurs Sommerland i går, var der rigtig flot vejr.
Djurs Sommerland har brugt 400 millioner kroner på nye forlystelser siden 2008. Det er nødvendigt, mener direktør Henrik B. Nielsen.
- I vores branche skal der nyheder til, og spektakulære nyheder, hvis man vil trække gæster til, siger han.
Men hvordan ved man, hvilke nye forlystelser, man skal købe?
- Det er lidt sjovt, det er ikke som at gå ind i en købmandsbutik og tage noget fra hylderne. Vi tager rundt til parker i Europa, som vi synes er dem, der gør det bedst. Og hvis en forlystelse er populær i en forlystelsespark, siger Henrik B. Nielsen.
Se hele ’Sommer i Østjylland’-udsendelsen fra Djurs Sommerland i videoen øverst i artiklen.